لوگو کارامدار

تعمیرات و سرویس انواع لباسشویی ال جی

دسته بندی مقالات

تهران - خیابان پیروزی پلاک 1010

info@karamadar.ir

09122758069

شنبه تا پنج شنبه 8 تا 17

تعمیرات و سرویس انواع لباسشویی ال جی
169
1 سپتامبر 2023
admin

عیب یابی و رفع خطا ماشین لباسشویی ال جی

همانطور که میدانید بهتر است هر وسیله خانگی برقی قبل از اینکه به تعمیر نیاز داشته باشد سرویس شود . سرویس به موقع باعث میشود از مشکلات احتمالی پیشگیری شود . در این مقاله قصد داریم چند مشکل رایج که در ماشین لباسشویی های ال جی پیش می آید را بررسی کنیم و روش رفع خطاها را برای شما بازگو خواهیم کرد.

برای تعمیرات ,سرویس یا دریافت مشاوره با شماره ی 02136607991 تماس بگیرید .

چه دلایلی باعث صدای بلند در لباسشویی ال جی میشود :

دلایل بسیاری ممکن است باعث ایجاد صدای بلند در هنگام شسشو در دستگاه شما شود. از این دلایل میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

ترازنبودن سطح لباسشویی

گیر کردن شی فلزی یا تیز در پمپ یا درام و…

بیشتر بودن حجم لباس ها از ظرفیت لباسشویی

حل مشکلاتی مثل موارد بالا سادست در اولین اقدام دستگاه خود را خاموش کنید. لباس های درون ماشین را تخلیه کنید. از تراز بودن سطح لباسشویی مطمئن شوید . داخل دستگاه را چک کنید و اگر شی گیر کرده ان را خارج کنید . حجم لباس ها را سبک کنید . اگر بعد از انجام این اقدامات همچنانن دستگاه با صدای زیاد کار میکرد حتما با کارامدار تماس بگیرید و از خدمات سرویسکار های مجرب ما استفاده کنید.

صدای زیاد در لباسشویی

آب دادن ماشین لباسشویی :

رایج ترین دلیل خروج آب از ماشین لباسشویی می‌شود مسدود شدن فیلتر تخلیه است. اگر مشکل فیلتر تخلیه نباشد باید شلنگ متصل به ماشین لباسشویی یا شلنگ تخلیه را چک کنیم. ممکن است شلنگ خم یا دچار شکستگی شده باشد یا فیلتر آن بسته شده باشد. گاهی فشار کم آب موجب بروز چنین مشکلی می‌شود و گاهی نیز ممکن است آب کاملا باز نشده باشد. گاهی استفاده از مواد شوینده نامناسب و کم کیفیت نیز دلیل ایجاد کف بیش از حد و بیرون زدن کف و آب از ماشین لباسشویی می‌شود.

چگونه مانع از خارج شدن آب از لباسشویی شویم؟

بهتر است برای جلوگیری از بروز این مشکل قبل از استفاده از ماشین لباسشویی ال جی محل اتصال شلنگ‌ها را به خوبی بررسی کنیم و مطمئن شویم که در جایی تا و یا خم نشده باشد. فیلتر شلنگ ورودی و تخلیه را نیز چک کنیم. از مواد شوینده با کیفیت و به میزان صحیح استفاده کنیم. بعد شیر آب را چک کنیم که کاملا باز باشد. لوله تخلیه را باز کنیم. اگر مشکل با مواردی که گفته شد برطرف نشد بهترین کار برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی و یا سرویس ماشین لباسشویی ال جی کمک گرفتن از متخصصین حرفه‌ای کارامدار است.

خروج آب از لباسشویی

مشکلاتی که اغلب به دلایل برقی برای لباسشویی ال جی پیش می آید :

خاموش شدن ناگهانی دستگاه

نچرخیدن درام

کار نکردن خشک کن

قفل شدن درب ماشین لباسشویی (به جز مواردی که از دو لاک استفاده شده )

در موارد بالا اکثرا کاری از شما بر نمیاید و نیاز به تعمیرکار حرفه ای میباشد .شما بایستی توجه داشته باشید که از محافظ و دوشاخ مناسب استفاده کنید و قبل از روشن کردن از اتصالات برقی ایمن اطمینان حاصل کنید.

مواردی که در بالا ذکر شد همگی جزو اختلالات فیزیکی ماشین لباسشویی ال جی میباشد . اما برخی از مشکل های دستگاه کامپیوتریست . در مقاله ای دیگر به بررسی این مورد میپردازیم .

برای آشنایی با ارور های ماشین لباسشویی ال جی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *